Kuidas sisuloomes 0 eelarvega saavutada Googles 3.koht?

    Kuidas sisuloomes 0 eelarvega saavutada Googles 3.koht?

    Karja Pagari seikluskaart ehk kuidas tootjana sisuloomes eristuda, pakkuda lisandväärtust ja saavutada 0-eelarvega Googles 3.koht?   Sisuloome on tänapäeva turunduse üks märksõnadest, eristumine kehtib ka siin. Kui oled väiketootja, siis ei ole sul selliseid...
    Ehtne Saaremaa katusebrändi analüüs

    Ehtne Saaremaa katusebrändi analüüs

    Brändiaudit ja kliendiuuring katusebrändile Ehtne Saaremaa Taust Saaremaa kvaliteedimärk Ehtne oli jõudnud etappi, kus tööd oli tehtud ligi 10 aastat, kuid jõutud ristmikule – ajad on muutunud ja puudub selge visioon kuidas edasi, sest: Tarbija mandril pole märgist...