Kuidas tõsta Värska vee müüke?

    Kuidas tõsta Värska vee müüke?

    Kas müükide tõstmiseks piisab etikettide uuendamisest? Värska vee näitel. Taust Värska vesi on eestlastele ammu teada-tuttav, aga kas ka uuele generatsioonile ja tänases konkurentsisituatsioonis eelistus alati nr 1? Üks asi on Nielseni andmed, teine asi arusaam seal...
    Ärifookus paika

    Ärifookus paika

    Paneme ärifookuse paika tagasi Kiiresti muutuv maailm on fookuse uduseks ajanud? Ei tea enam, millise vooluga kaasa minna ja millega mitte? Mille poolest eristud turul? Kas alustava ettevõtjana on valitud õige suund?  Ärifookuse ja brändi töötuba Saaremaal, jaanuari...
    Käsitöölimonaadi brändi vundamendi korrastamine ja turundusstrateegia loomine

    Üritusturundusettevõtte ärikasvu loomine

    Ärikasvuks tugeva vundamendi ja turundusstrateegia loomine   Taust ja vajadus Live Marketing Agency on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi B2B- ehk ettevõtetevahelises kategoorias. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et...