Persoonibränd

    Persoonibränd

    Me müüme iseennast Eesmärk ja vajadus Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike...
    Brändi lugu

    Brändi lugu

    Ettevõtte lugu Ettevõtte lugu ja selle rääkimine on üks võimsaid viise inimeselt inimesele brändi kommunikeerida ja tutvustada. Lood kõnetavad kui nad peegeldavad ettevõtte väärtusi ja seda kuidas asju tehakse. Siin mõned näited, mis viimaste aastatega tehtud: 1....
    Kuidas sisuloomes 0 eelarvega saavutada Googles 3.koht?

    Kuidas sisuloomes 0 eelarvega saavutada Googles 3.koht?

    Karja Pagari seikluskaart ehk kuidas tootjana sisuloomes eristuda, pakkuda lisandväärtust ja saavutada 0-eelarvega Googles 3.koht?   Sisuloome on tänapäeva turunduse üks märksõnadest, eristumine kehtib ka siin. Kui oled väiketootja, siis ei ole sul selliseid...