Kliendiuuring: kuidas valida õigeid nahahooldustooteid?

    Kliendiuuring: kuidas valida õigeid nahahooldustooteid?

    Kas tead, mis tüüpi on Sinu nahk? Kõik algab justkui lihtsast, samas keerulisest küsimusest. Tegin enne kvalitaativuuringut kiire küsitluse ning tulemus: Me kasutame kõik ilmselt vähemal-rohkemal määral igapäevaselt erinevaid hooldustooteid, aga kas ka meile õigeid?...
    Personaalne bränd

    Personaalne bränd

    Me müüme iseennast Eesmärk ja vajadus Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike...
    Kliendiuuring: kuidas valida õigeid nahahooldustooteid?

    Kuidas tõsta Värska vee müüke?

    Kas müükide tõstmiseks piisab etikettide uuendamisest? Värska vee näitel. Taust Värska vesi on eestlastele ammu teada-tuttav, aga kas ka uuele generatsioonile ja tänases konkurentsisituatsioonis eelistus alati nr 1? Üks asi on Nielseni andmed, teine asi arusaam seal...
    Käsitöölimonaadi brändi vundamendi korrastamine ja turundusstrateegia loomine

    Üritusturundusettevõtte ärikasvu loomine

    Ärikasvuks tugeva vundamendi ja turundusstrateegia loomine Taust ja vajadus Live Marketing Agency on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi B2B- ehk ettevõtetevahelises kategoorias. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et püsiklientideks...