Ärikasvuks tugeva vundamendi ja turundusstrateegia loomine

    Taust ja vajadus

    Live Marketing Agency on aastaid korraldanud suurejoonelisi üritusi B2B- ehk ettevõtetevahelises kategoorias. Ettevõtted, kes kord on ürituse tellinud, on nii rahule jäänud, et püsiklientideks hakanud. Aeg on ettevõtte jaoks kasvamiseks küps. Peamine vajadus oli aru saada, mis muudab LMA klientide silmis eriliseks ja mida nad enim hindavad, et seda turunduskommunikatsioonis peegeldada (usutavus), brändi järjepidevalt tugevdada ning seeläbi müüki suurendada.

    Lahendus

    Selleks, et aru saada, kuidas näeb ürituse tellimiseprotsess välja kliendi poolt, tuli läbi viia kliendiuuring – nii püsiklientide kui ka potentsiaalsete klientide seas. Mida nemad hindavad, vajavad, väärtustavad? Milliseid kogemusi on nad saanud ja enam kogeda ei taha jms. Nii kujuneb arusaam tellija hirmudest ja soovidest. Seeläbi on võimalik paika panna brändi fookus – kellele me mis sõnumiga korda läheme ja kus kanalites tegevusi teeme. Saame paika panna turundusstrateegia, milles põhiväärtused aastateks.

    Tulemus

    Intervjuud ja analüüs aitasid paika panna Live Marketingi:

    • positsioneeringu ja eristuvuse;
    • brändi tuuma (Miks? Kuidas? ja Mida? pakutakse) ning brändi lubaduse:
      “Oleme Sinu tiim, kes viib kirglikult ellu unistusi ja inspireerib Sinu töötajaid-kliente!”
    •  turundusstrateegia, milles on vastused oluliste otsuste tegemisel aastateks, et kasvada ja ettevõtet arendada.

    Järgmised sammud

    1. Kevad 2019 – nime vahetus -> SoulTeam
    2. Kevad 2019 – visuaalse identiteedi värskendamine
    3. Kevad 2019 – tiimi suurenemine

    ***

    “Tundub, et pärast seda, kui Mariga oma suurima miksi ära kaardistasin, on mõnus selgus – tean nüüd, MIKS seda kõike teen, mida minu kliendi hindavad ja mis mul silmad särama paneb. Suur aitäh Sulle, Mari, et aitasid fookust seada!”

    Triinu Toomela, SoulTeam omanik

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.