Karja Pagari seikluskaart ehk kuidas tootjana sisuloomes eristuda, pakkuda tootjana lisandväärtust ja saavutada 0-eelarvega Googles 3.koht?

     

     

    Sisuloome on tänapäeva turunduse üks märksõnadest, eristumine kehtib ka siin. Kui oled väiketootja, siis ei ole sul selliseid võimalusi ja turunduseelarvet nagu suurtootjatel – tuleb olla nutikas.

    Taust

    Karja Pagar on Saaremaal 25 aastat tegutsev perepagariäri, mille maitsvaid käsitööleibu leiab üle Eesti suurematest jaekettidest. Karja külas on pagaritel ka oma nostalgiline külapood, kust saab teele kaasa osta värsket saia-leiba.

     

    Vajadus

    Tarbija vaade ja vajadus:
    Suvehooaeg kestab Saaremaal maist augustini. Eestimaalane eelistab võimalikult palju Eestis puhata ning ringi sõita. Saaremaale minek on seotud tavaliselt kas mõne sündmusega või sõprade-tuttavate külastusega. Hea puhkuse juurde kuulub ka soov midagi head põske pista ning midagi uut ja huvitavat näha-kogeda.
    Tootja vaade ja vajadus:
    Olla tarbija jaoks olemas värske käsitööleivaga igal argipäeval tema kodupoes ning tulla valikut tehes positiivselt meelde. Ehk kui oled suvel midagi toredat kogenud ja näinud, kust su leib lauale jõuab, siis tuleb talvel poes olles ja kodus võileiba tehes see kõik jälle meelde ja viib puhkuse lainele.

    Lahendus

    Kogusime lähikonnast – Kirde-Saaremaalt – kokku 30 kohta, mida oma sõpradele soovitame avastada. Mõeldud sai nii peredele, kui ka üksiksportijatele, nii looduse- kui ka kultuurihuvilistele. Seikluskaardilt leiab raba-, discolfi-, kui ka viburaja, piknikukohtade soovitused, rannad, kohalike ujumis- ning ööbimiskohad, sekka paar kirikut, sadamat, linnus, seikluspark, KOOS piltide ning viidetega, millisest teenurgast kuhu keerata.
    Kõik kohad sai ise läbi käidud, pildid tehtud, tutvustused kirjutatud, tõlgitud, kujundatud, trükitud.

     

    Tulemus

    Kokku pandud info mahub kahepoolsele A3-le, et “kaardilugejal” oleks autos mugav valikuid teha. Kui kaarti rasvaste sõrmedega katsuda või sellega vihma kätte jääda, ei juhtu ka midagi – kaart on veekindel. Mõeldud sai nii siseturistile eesti keeles kui ka välisturistile inglise keeles. Seikluskaardid on müügil Karja Pagari poes 5€ eest või kauba peale kui ost suurem kui 10€.
    Praeguseks on müüdud üle 200 kaardi ehk 200 seltskonda on avastanud mõne uue koha Saaremaal ja saanud oma puhkuse muuta sisukamaks, millest nad ju Saaremaale tulles vaikselt unistasid.

    Digiturunduses oli 0€ eelarvet reklaamiks, kuid tänu õigetele märksõnadele blogipostituses kodulehel saavutas Google tulemustes järgmised kohad:
    1) Tule Saaremaale – 3. koht
    2) Kuhu minna Saaremaal – 10. koht

     

     

     

    Kokkuvõttes

    Mõista oma kliente ja nende vajadusi – millele nad veel lahendust otsivad peale sinu toote-teenuse? Ära ole kitsi, paku neile seda!

    Õppetund: Pall võib maha kukkuda, kui teeninduses teenindajal endal ei ole harjumust ringi rännata ning jääb arusaamatuks, miks teised seda peaksid tegema.

    Kummardan ja tänan tiimi – Liisat (disain) ja Kadrit (ingliskeelne tõlge) – ning Karja Pagarit.

    Sul oleks ka head sisuloomet vaja? Kirjuta mulle: mari.arnover@gmail.com.

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.