Me müüme iseennast

    Eesmärk ja vajadus

    Praegu saab ka kõige tagasihoidlikum eestlane aru, et tagasihoidlikkus ei ole voorus. Võidab see, kellel on… sisu ning selge fookus ehk bränd. Jakob Saks on 20 aasta jooksul loonud endale sisu nagu mühiseb, ennekõike eksportturgudel läbirääkijana. Viimased 10 aastat jagab ta oma kogemusi koolituse vormis ka teistega. Vajadus oli tekkinud elektroonilise visiitkaardi ehk kodulehe järele, kust oleks võimalik infot leida ning kontakti võtta.

    Lahendus

    Alustasime Jakobiga tema konkurentsieelise sõnastamisest, positsioneerimisest ning koolitusele tulijate vajaduste kaardistamisest. Mis on need olukorrad, tänu millele saadakse aru, et oleks vaja end koolitada. Selleks tegin väikese tagasisideuuringu koolitusel osalejatega ning osalesin ka ise katsejänesena koolitusel. Nii sain tekstiloomeks mahlast ja tõetruud ainest ning lisaks fotod nii koolitusolukorrast kui ka portreedena.

    Tulemus

    www.labiraakimised.ee

    • ärifookus, tekstid, fotod / Mari Arnover
    • visuaalne identiteet (CVI) / Markko Karu

    Soovitus

    Kindlasti soovitan Saksa läbirääkimistekoolitusel ka osaleda – lihvib suhtlemisoskust laiemalt, saab konkreetseid tehnikaid, nippe ja on praktiline. Eriti kui Sinu töös esineb palju hinna läbirääkimisi. Olen päri ka sellega, et läbirääkimistel saavutab edu korraliku ettevalmistuse ja praktiseerimisega, enne aga tuleb teada, mida täpselt teha.

    ***

    Tagasiside

    „Kokkuvõttes jäin väga-väga rahule! Saigi kiirelt ja tõhusalt seda, mida oli vaja. Aitas endal fookust seada ja saada aru kuidas müüa ja presenteerida. Ja hea, et Sa kukil istusid, sest muidu oleks lappama läinud kogu protsess.”

    Jakob Saks, ettevõtjast läbirääkimiskoolitaja

     

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.