Öun Drinks brändi vundamendi korrastamine ja turundusstrateegia loomine.

     

    Taust ja vajadus

    Saaremaa väiketootja ÖUN käsitöölimonaadid oli jõudnud 2018. aasta alguses etappi, kus Eesti turg müügivõrguna oli peaaegu kaetud, kuid tarbija polnud tootest veel tihti kuulnudki ning ostuotsuseks puudus põhjus, MIKS peaks ostma ja eelistama. Polnud teada lugu, väärtused ega selge konkurentsiolukord, erilisus.

    Lahendus

    Kõik algab tarbija ja sihtrühmade tundmisest – arusaamast nende elust, mis on harjumused, millised on hirmud, mis tagasi hoiavad ja mis vajadust aitab katta just see toode. Selleks on parim viis sihtrühma intervjueerida ning analüüsida, mis on trendid ja mis toimub konkurentsis.

    Tulemus

    Turundusstrateegia ja fookus aastateks, et minna eksportturgudele. Paika said:

    Kõige olulisem: limonaadi tootjast sai Eesti (mahe)õuna väärindaja, mis annab palju laiemad võimalused.

    • eristuvus ja positsioneerimine;
    • arusaam sihtrühmadest – nende soovidest, vajadustest ja harjumustest;
    • brändi fookus, tugevus ja tuum;
    • brändi lubadus: „Öun aitab muuta argipäeva eriliseks ja sündmused pidulikuks.”
    • brändi lugu:
      „Meie usume, et Eesti õunad on parimad – puhtas looduses kasvanud, pritsimata, natuke plekilised ja maitsevad kui suvi! Seetõttu seisame selle eest, et Eesti õun oleks väärt sügiseti päästmist ja väärindamist. Oleme võtnud eesmärgiks alustada oma kodusaarest – Saaremaast. Kogume sügisel õunad üle Saaremaa kokku – nii väikestest kui ka suurematest õunaaedadest ja võlume nad vähese suhkruga naturaalseks koduseks mahlaks, lisame maitseelamuseks koduaiamarju ning kirsina tordile ka väikse mulli – käsitöölimonaad Saaremaa moodi. Soovime oma lastele sama ilusaid lapsepõlvemälestusi nagu meil endal, et argipäeva tekiks natuke naljatuju ning tähistamisest saaks töeline pidupäev.”
    • 2018. aasta turundusplaan, tootearendus ning igapäevane turundustöö (Mari)

    Järgmised koos tehtud sammud:

    1. 2018 sügis: uued tooted – 750ml mahedad pidupäevalimonaadid
    2. 2019 kevad: kogu limonaadide perekond mahedaks, re-lansseerimine
    3. 2019 suvi: uus toode koostöös LaMuuga – õunasorbee (väljumine joogisegmendist)
    4. 2019 suvi: brändi olemust kajastav klipp: vt siit

     

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.