Paneme ärifookuse paika tagasi

    Kiiresti muutuv maailm on fookuse uduseks ajanud? Ei tea enam, millise vooluga kaasa minna ja millega mitte? Mille poolest eristud turul? Kas alustava ettevõtjana on valitud õige suund? 

    Ärifookuse ja brändi töötuba Saaremaal, jaanuari 2019.

    Taust

    Meie õnn ja õnnetus, et kõik muutub meie ümber kiiremini kui kunagi varem, infot on rohkem, aga ka võimalusi. Inimesed selle kõige keskel muutuvad – õigemini muutuvad harjumused, mitte vajadused. Ning vajadustest arusaam ongi võti ärifookuse paika timmimiseks – baseerumine millelegi, mis on püsiv ning mis loob klientide jaoks väärtust.


    Lahendus

    Kahetunnine töötuba väikeettevõtetele*, et saada vastused küsimusele:
    1) Mis on see, mida me müüme?
    2) Kes on meie kliendid?
    3) Mis vajadust me klientide ja sihtrühmade osas katame ja mis on väärtus, mis neile korda läheb?
    4) Mille poolest me eristume?
    5) Mis on meie pikem eesmärk?

    *Suurettevõtetega läheb lihtsalt rohkem aega – intervjueerida tuleb nii töötajaid, koostööpartnereid kui ka kliente.


    Tulemus

    Paika saab ärifookus, mida on aeg-ajalt hea silme ees hoida ning teha järgnevaid otsuseid – kellega teha koostööd, kuidas ennast kommunikeerida, millistes kanalites, mida teenuste / toodete puhul arendada, kuhu poole laieneda jms. Ühesõnaga vundament.


    Osalejate tagasiside

    “Õpitoas oma ettevõtet lahti harutada oli ikka päris vinge, armusin taaskord oma ettevõttesse ning sellesse mida teen 🙂 Kui vahepeal oli siht silme eest kadunud, siis ettevõtet punktide haaval lahti harutades, nägin kui vinge asjaga ma tegelikult tegelen ja kui palju on juba ära tehtud, nii palju häid ideid. Palju selgemaks sai visioon ning mis suunas edasi liikuma pean, samuti millele tähelepanu pöörata. Fookus on nüüd paremini paigas. Nii nii vinge, aitäh sulle!!!”
    Pille-Riin Luht, MuRu Craft

    “Töötoas sai väga palju asju selgemaks ja küsimused, millega ma olin hirmsasti vaevelnud, said nüüd vastuse.
    Pilt palju selgem.”
    Raul Schiff, Ösel Kaubandus

    “Mul on siialt heameel, et just selle töötoa kasuks otsustasin. Märksõnadeks: selge sõnum, läbimõeldud struktuur, head näited, korralik ettevalmistus. Minu jaoks näitab see respekti sihtgrupi suunas. Ja see loeb. Ma ei pidanud pettuma. Olime kaasatud, suhtes nii Sinu kui teiste osalejatega. Selle protsessi käigus hakkasin nägema selgemalt oma brändi loodud, loodavat kuvandit. See olukord võimaldab seda mul teadlikult tegema hakata. Sinu poolt edastatud kokkuvõte ja soovitused toetavad seda. Aitähhh!”
    Mare Kallas, Nooda OÜ

     

    Soovid enda ettevõtmise fookust paika saada? Kirjuta mulle ja leiame aja.

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.