Arvamus

    Uudishimu elu vastu paneb lugema, analüüsima, küsima, arvama.

    Jagan hea meelega siin oma mõtteid peamiselt turunduse, psühholoogia, brändingu, teenusdisaini, klienditeeninduse, kasutajakogemuse, äri, innovatsiooni jms teemadel.

    Mis on sinu kliendile oluline?

    Mis on sinu kliendile oluline?

    Raamatututvustus “Lean Customer Development”, Cindy Alvarez, 2014, 218 LK. Kvalitatiivuuringuga saad teada, mida sinu kliendid tegelikult oluliseks peavad ning võid saada üllatuse osaliseks. Olen seda uuringute läbiviijana korduvalt ise kogenud – eeldada ei saa ja...

    Mõista oma kasutajate vajadusi

    Mõista oma kasutajate vajadusi

    Minu missiooniks on saanud kasutajate / klientide vajaduste tõlkimine ettevõtetele. Ehk iga äri algab vajadustest arusaamisega.   Näide tänasest Sõber tegi oma esimese veebipõhise ettevõtte ning oli jõudnud punkti, kus vaja oli hakata reklaami müüma. Pöördus palvega,...

    Bränding

    Bränding

    5 asja, mida on hea teada brändist Väikeettevõtetes läheb igapäevaselt kogu aur põhitegevusele – tootmisele või teenuse pakkumisele. Pole teadmisi ega aega mõelda laiemalt – miks sinu teenust või toodet eelistatakse? Läbimõeldud teenus või toode saab kujuneda...

    Inimtüüpide lahtikodeerimine

    Inimtüüpide lahtikodeerimine

    Raamatututvustus: „Captivate. The Science of Succeeding with People“, Vanessa Van Edwards, 307 lk, 2017 Vanessa on pühendanud raamatu kõikidele, kes on end mõnes seltskondlikus olukorras kehvasti tundnud, ning loetu annab tunde, et sa ei ole kaugeltki üksinda. Raamat...

    Mitu tundi kuus sina räägid? Aga kuulad?

    Mitu tundi kuus sina räägid? Aga kuulad?

    Olen viimasel ajal mõelnud, mis on kõige väärtuslikum töine kogemus või teadmine, mis laseb saavutada rohkemat või tõhusamalt. Universaalselt. Ja leidnud, olgugi et ma teen turundust, aitan arendada teenuseid, paika panna strateegiaid, vahel pildistan, siis kõige alus...

    Kogemused äris, mida koolis ei õpetata

    Kogemused äris, mida koolis ei õpetata

    Raamatututvustus: "What They Don’t Teach You at Harvard Business School", Mark H. McCormack, 2003 (1984), 239 lk Mõni aeg tagasi vestlesime sõbrannaga haridusest – kuidas koolitatakse disainereid, psühholooge, juuksureid, fotograafe ja isegi majandusinimesi, kes...

    Ma ei taha sinu toodet või teenust!

    Ma ei taha sinu toodet või teenust!

    Raamatututvustus: "When Coffee & Kale Compete", Alan Klement, 2017, 137lk Taas olen leidnud praktikult ühe hea raamatu, kus on sujuvalt ühendatud kolm teemat: tootearendus, innovatsioon ja turundus. Mõtteviisilt on autor tegelikult teenusedisainer, kes seab...

    Värvi mind siniseks

    Värvi mind siniseks

    Raamatututvustus: "The Brand Mapping Strategy", Karen Tiber Leland, 2016, 178 lk Viimasel ajal on üha raskem leida väga head erialast raamatut, sest kõik kipuvad olema kas liiga algajatele, liiga üldised (räägime kõigest ja mitte millestki) või lihtsalt igavad (ei...

    Kui loov sa oled?

    Kui loov sa oled?

    Raamatututvustus: "Creative Confidence", Tom Kelley, David Kelley, 2013 Mõni aeg tagasi pidime sõpradega ööorienteerumisel võistkonnale nime panema. Äkki vaatasid kõik mulle otsa, et sa oled kõige loovam, mõtle midagi välja! Võistkonna nimi – A või B – pole...

    Neli raamatusoovitust

    Neli raamatusoovitust

    Aastaga on loetud ports erialast kirjandust, millest tõin välja neli. Soovitan neile, kes puutuvad kokku teenuste / toodete müügi ja arendamisega – otseselt või kaudselt. Olen praktik ning mulle meeldivad raamatud, mis inspireerivad ise ellu rakendama ja ka asju teise...

    SAAME TUTTAVAKS

    Korrastan Sinu ettevõtte brändi ja aitan aru saada sellest, mida kliendid vajavad.