Aastaga on loetud ports erialast kirjandust, millest tõin välja neli. Soovitan neile, kes puutuvad kokku teenuste / toodete müügi ja arendamisega – otseselt või kaudselt. Olen praktik ning mulle meeldivad raamatud, mis inspireerivad ise ellu rakendama ja ka asju teise nurga alt vaatama. Neid raamatuid lugedes lisandus veel see, et parem, kui Steve Jobsi näitena ei tooda – puhas üledoos. 🙂

    1. “Change by Design” / Tim Brown – sissejuhatus disainmõtlemisse kui probleemide lahendamise viisi. Tutvustab IDEO agentuuri kogemuste näidetel kuidas disainstrateegiad ja -tehnikad aitavad ettevõtteid igal tasandil. Kuidas inimeste vajadused viiakse pakutavate teenuste ja toodetega kokku. Selleks, et kõigil oleks mugavam.

    2. “Sprint: How to Solve Big Problems and Test New Ideas in Just Five Days” / Jake Knapp – ülipraktiline käsiraamat neile, kes soovivad ükskõik kui suure probleemi projektina ära lahendada. Viie päevaga jõutakse prototüübini ja seda ka reaalselt testides. Samm-sammult antud juhised, keda kaasata, mis on reeglid, milleni iga päeva lõpuks jõuda ja millele ette mõelda.

    3. “Give and Take” / Adam Grant – kõik saab alguse inimsuhetest, ka ärid. Hea ja kerge analüüs andjatest, võtjatest ja sobitujatest eluliste näidetega – kes võtab rohkem, kui annab, kes vastupidi, kes otsib tasakaalu ja kes võidab kõige rohkem.

    4. “The Ten Priniceples Behind Great Customer Experiences” / Matt Watkinson – ehk kuidas parandada kasutajakogemust? Lihtne lugemine, mis paneb asjad kenasti konteksti, kordab üle olulise ja esitab ettevõtjale praktilisi küsimusi – lühidalt ja konkreetselt. Just lettidele jõudnud ka eestikeelne versioon pealkirja all “Hea kliendikogemuse kümme põhimõtet”.